Monday, 10 September 2012

10/9


Pngalaman mndewasakan dn mematangkn.. Diam xdiam bbrpa hari je lg hampir setahun aku mnjalani status Single tnpa ada lelaki yg di gelar kekasih@ BF.. Cinta si dia yg trlalu hebat hngga ke saat ni trasa baru smlm kami brpisah.. Aku masih mngharap yg akn dipertemukan insan sebaiknya.. Agar bisa aku trskn hari2 tanpa bayang2 nya di sisi..

Published with Blogger-droid v2.0.8

Tuesday, 21 August 2012

Terlalu Mencintaimu


Sakit, perih, menusuk hatiku
Saat kamu ucap kata itu

Ku hanya bisa meneteskan air mata
Jatuh rasanya langit ini

Apa salahku?
Sampai kau tega tinggalkan ku
Padahal aku telah berikan segalanya
Belum cukupkah dirimu?
Rasakan cinta tulus ku
Selama ini hidupku hanya untuk kamu

Benarkah salahku?
Ku terlalu mencintaimu
Hingga kau buat aku terlarut kedalam
Mungkin ku tak bisa hidup
Tanpa kamu di sisiku
Ku yakin bisa melewati
Tapi berat… Sayang…

Published with Blogger-droid v2.0.6

Monday, 20 August 2012

Wednesday, 15 August 2012

Thursday, 19 July 2012

46 Tangisan Dlm kerinduan 86

Kemas bilik cari resit2 lama pasal broadband pnya hal.. sbb biasanya resit2 biasa smpn kt almari or drawer.. Skali trjmpa kad2 yg dh di smpn dlm tmpt smpn.. trpndg 1 kad ni.. Xtau knpa automatik terus menitis air mata.. Tetiba gatal tgn nk buka n bace isi2 dlmnya padahal sblmni dh cuba xnk bace ape2.. Bila dh trbace xtau knpa air mate ni xhenti henti menitis sampai mnggigil dh satu bdn.. Klu la di rmh ni aku tnggl sorang mak abah xde dh kompom aku jerit sekuat kuatnya mcm sblm2 ni.. knpala makin kerap pula skrg ni air mate ni mnangis mrindukn dia.. Dh lbh 10bln hubungan antra aku dn dia dh abis.. Tp sampai hari ni masih xkering air mate ni untk nya.. Kenapaaa!!!! Hmmm bnrla kate pepatah.. Mnangis air mata darah pun dh xguna nk mnyesal pun dh xguna.. krna masa xkn dpt aku undur smula dn hubungan antra aku dn dia xkn mngkin trulang kmbali.. hmm tu la bila dia di depan mata kita abaikan.. Bila ia dah xde baru la nk mnyesal.. Nk mnyesal pun mmg dh xguna! xtau dh smpai bila pnghunjungnya..  xtau dh smpai bila nk trskn mlm2 dgn tangisan  camni.. xknla nk lupakan bnda2 ni dgn prgi brhibur je slalu.. Nntthhhlaa knpaa hati ni xkuat.. Cuma yg ade ego je yg cukup kuat..wlu kuat mane aku merintih mnangis merinduknnya mngigatknnya.. Xprnh dn xkn skali aku critakn bnda ni smua kpdanya.. aku seolah mnunjukkan diri aku sgt kuat hdp tanpanya.. jika ade masa sesekali brtnya kabar pun.. Aku just biasa2 n slamba2 je brsmbg.. Padahal dlm hati ni.. Hnya Tuhan je yg tau.. nnthla aku sndri keliru mnyesal smua dh xguna.. Dgn prjanjian yg dh aku cipta sndri.. Penjanjian yg aku xkn mngkn mnggangu dn masuk dlm hdpnya lg atas sebuah nama cinta jika semuanya sudah trlerai.. Dan dia aku lepaskn pada si dia tanpa gangguan.. wlupun kdg hati ni pedih melihat kebahagiaannya dr jauh di sana.. Tp aku ttp harus telan.. kerna kepahitanku kebahagiaannya.. Kebahagiaannya juga kebahagianku..

Published with Blogger-droid v2.0.6